This was me, Detta var jag.

Först och främst vill jag varna dig som tittar på detta. Att detta aldrig kommer bli en modeblogg, att den aldrig kommer utmäta kändisar, att den aldrig kommer handla om något som ej rör mig och mina tankar.

Eftersom detta ska medföra ett presentationsinlägg, så tänkte jag först och främst berätta vem jag är. Och varför jag skriver denna bloggen. Hur kan en kille född 1990 uppleva sådan smärta, att ständigt utstå mobbning, men ändå kunna leva ett normalt liv. Svaret kommer finnas i denna bloggen, och kommer "finnas" som en handledare. Ingenting som skrivs i denna bloggen är genomfört utav utbilda psykikatriker, utan är att själv uppleva och tänka det.

Allt som skrivs i denna bloggen kommer även vara sanning, ingenting kommer vara livlig fantasi. Och för att göra vissa läsare glada kan jag berätta att det som hänt har hänt, men att jag själv växt och det vill jag att andra ska göra, växa. Därmed passar namnet in The Way Back.

Det är även läsare som får mig iniativet att fortsätta, så jag hoppas att ni sprider denna bloggen vidare - Även om ni inte har ett problem,

Tack.
Hälsningar & Kramar,
Nicklas thiswasme[at]live.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0