Lovar du? Ja, jag lovar. (2)

Att jag inte var Nicklas i den virtuella världen förstod inte många. Man kan säga att jag levde mer på MSN än vad jag levde i verkliga livet. Min sociala kompetens förminskades, jag slutade prata med mina föräldrar, min släkt.
Jag har memorerat allting jag gjort under dessa åren, för att till slut hoppas att livet om mig själv ges ut som en bok. För att insperera ungdomar och barn att livet har olika vändningar.

Om jag ska återgå till mitt liv efter att homosexualiteten spreds började helvetet. Min msn blev bombaderad med hot, kränkningar, redigerade bilder på mig, uppladdade bilder på mig på olika communitys. Och framförallt att dem addade mig gjorde att mitt liv blev ännu värre. Jag var skräckslagen att dem skulle slå mig eller liknande. Det kändes som mitt liv var en enda röta, att jag inte var värd mer än ett glas vatten.

 Fortsättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0